AGROCHEM a.s. Lanškroun
Dvořákova 87/III
563 01 Lanškroun
IČ: 47452811
DIČ: CZ47452811
telefon: +420 465 321 000
e-mail: info@agrochem.cz
QR KÓD
Prodej uhlí a briket
Nabízíme kvalitní Bílinské uhlí (Ledvice), německé hnědouhelné brikety REKORD a koks.
Za nákup uhlí a briket lze platit kartou.
Cena paliv platné od 1. 75. 2024
Kostka | 715 Kč/q vč. DPH |
Ořech 1 | 705 Kč/q vč. DPH |
Ořech 2 | 699 Kč/q vč. DPH |
Brikety Rekord 4 | 900 Kč/q vč. DPH |
Koks | ---- Kč/q vč. DPH |
brikety dub (válce) | 99,90 Kč/10 kg | |
ořech 1 | 235 Kč/25 kg pytel | |
ořech 2 |
225 Kč/25 kg pytel | |
brikety Rekord 2 |
315 Kč/25 kg pytel | |
brikety Rekord 7 |
300 Kč/25 kg svazek |
Provozní doba
pondělí - pátek | 6:30 - 16:00 |
Kontakt
Vicanová Blanka
tel.: +420 465 321 000
mobil: +420 724 183 397
email: vicanova@agrochem.cz
Pavla Plšková
mobil: +420 606 741 049
email: plskova@agrochem.cz
Reklamační řád pevných paliv
Jakost paliva je určena katalogy výrobců tuhých paliv. Kupující po převzetí dodávky neodkladně oznámí prodávajícímu zjištěné vady jakosti a to u zjevných vad do 24 hodin od převzetí dodávky (nevztahuje se u vlastního odběru ze skladu).
U skrytých jakostních vad lze uplatnit reklamaci do dvou měsíců od data dodání, pokud nedošlo k podstatné změně dodaného paliva vinou kupujícího. Jedná se o případy, kdy dodané palivo obsahuje nepřípustné hodnoty nespalitelných zbytků, nebo má nižší výhřevnost. Tyto vady se prokazují laboratorním rozborem vzorku odebraného z reklamované dodávky. V případě zjištění nesprávnosti reklamace podle výsledků laboratorního rozboru, hradí náklady s tím spojené kupující. Kupující je povinen umožnit prodávajícímu odběr kontrolního vzorku paliva, který se zašle k výrobci na rozbor - lhůta na vyřízení je 30 dni.
Reklamaci paliv a služeb prodejce přebírá pověřený pracovník
- telefonem – 606 741 049
- osobně na provozovně Agrochem a.s. Lanškroun
- e-mailem – plskova@agrochem.cz
Reklamaci vyřizuje pověřený pracovník do 14 kalendářních dnů od převzetí reklamace. Reklamované zboží (palivo) ponechá kupující složené na místě v původním stavu do doby, než prodávající zajistí jeho kontrolu. O vyřízení reklamace se sepíše zápis, ve kterém se uvede i způsob náhrady oprávněné reklamace.
Záruka se nevztahuje na:
- zboží špatně uskladněno
- zboží špatně použito (nesprávným použitím se rozumí zejména porušení návodu o vhodnosti paliv k topidlu)
Uskladnění zboží :
Kupující je povinen uložit palivo na vhodném místě a provádět jeho kontrolu, za případné samovznícení nevhodným skladováním nenese prodávající odpovědnost.
Závěrečná ustanovení
Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen „reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamačním řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu předá v textové podobě. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem číslo 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění ke dni 1.1.2014.
Přijímání reklamací :
Po - Pá 7:00 do 16:00